Rock-Eagle.pl

WYJĄTKOWE T_SHIRTY W NAJWYZSZEJ ŚWIATOWEJ JAKOŚCI

czesto zadawane pytania

 1. Proszę o opis materiałów z akich wykonana jest koszulka Rock Eagle

Koszulka Rock Eagle to 100% bawełna bardzo dobrej jakości bez syntetycznych domieszek. Gramatura 210g/m2. Kolor czarny. Krój prosty. GENIALNY nadruk wykonany metodą sitodruku techniką all print ( bardzo duża powierzchnia zadruku ) robi niepowtarzalny efekt wizualny. Koszulki cechuje jeszcze jedna niepowtarzalne cecha jaką jest wyjątkowa odporność na środki piorące. Kolor koszulki utrzymuje się bardzo, bardzo długo. Druk jest niezniszczalny. Koszulki te to znakomita jakość.

 2. Co oznacza poniższa grafika ?

Napis ten znajdujący się przy koszulce Rock Eagle oznacza , że jej nadruk wykonany jest farbą , która w ciemności fosforyzuje czyli świeci. Nie jest do tego celu potrzeby żaden inny przedmiot jak np. żarówka fluorescencyjna. Dzieje się to samoczynnie gdy zgasną światła.

                         

3. W jakich godzinach przesyłka zostanie doręczona ?

Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Jeżeli większą część dnia spędzają Państwo w pracy - proponujemy dostawę zamówienia na adres Państwa miejsca pracy. W pozostałych przypadkach pozostaje kontakt z właściwym oddziałem GLS lub lokalnej poczty . Informacje na temat numerów paczek oraz kontakty do oddziałów GLS udzielamy pod numerem telefonu (32)284-59-85 lub (503)356-488.

4. Czy przyjmujecie zamówienia od osób mieszkających za granicą ?

Oczywiście tak. Mamy wielu klientów z zagranicy. Nie mamy jednak możliwości wysłania koszulek poza granicę Polski z opcją "gotówka przy odbiorze". Tych klientów prosimy o wybranie innych form płatności płacąc z góry kartą kredytową lub e-przelewem. Cena przesyłki poza granicę Polski wynosi również 19 zł ( na terytorium Unii Europejskiej ) - przesyłkę wysyłamy listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej i dostarczy Ci ją poczta Twojego kraju.

5. Czy mogę odebrać zamówieny towar osobiście?

Oczywiście, pomyśleliśmy również o takiej formie realizacji zamówień. Aby móc z niej skorzystać, wystarczy podczas składania zamówień wybrać opcję: 

Odbiór osobisty. Po złożeniu zamówienia, prosimy oczekiwać na telefon potwierdzający możliwość odbioru towarów w siedzibie naszej firmy Rock-Eagle.pl , ul.Konstytucji 3go Maja 21 58-540 Karpacz

6. Nie otrzymałem e-mailowego potwierdzenia złożonego zamówienia.

W tym przypadku konieczne jest skontaktowanie się z nami emailem info@Rock-Eagle.pl podając swoje nazwisko, lub telefonicznie 506-135-370. Sprawdzimy czy zamówienie zostało poprawnie złożone.
Możliwe, że email znalazł się w katalogu SPAM (dotyczy to głównie kont pocztowych na Gmail i Wirtualnej Polsce), zaloguj się do swojej poczty przez WWW, sprawdź katalog SPAM w swojej skrzynce oraz dodaj domenę Rock-Eagle.pl do "białej listy" aby kolejna korespondencja docierała bez problemów.

7. Nie pamiętam hasła do Rock-Eagle.pl , co mam zrobić ?

Na naszej stronie klienci detaliczni nie tworząd kont a więc nie ma do nich haseł.

8. Jestem Klientem hurtowym i nie pamiętam hasła do Rock-Eagle.pl , co mam zrobić ?

 Na stronie logowania tu kliknij na "Nie pamiętam hasła". Podaj adres e-mail i nowe hasło. Na Twoje konto pocztowe zostanie niezwłocznie wysłany list, który należy potwierdzić, aby nastąpiła zmiana hasła. Potem będziesz mógł się zalogować podając nowe hasło.

8. Otrzymałam informację o wysyłce paczki kilka dni temu, ale przesyłka jeszcze nie dotarła.

Prosimy o kontakt z przedstawicielem firmy GLS (GLS infolinia 804 262 262; na stronie można sprawdzić status przesyłki podając numer listu przewozowego www.gls-poland.pl), czasami przesyłka jest dostarczona gdy adresata nie ma w domu i nie ma możliwości zostawienia awizo, lub awizo zaginie. W przypadku braku przesyłki w oddziale firmy kurierskiej należy skontaktować się z nami info@Rock-Eagle.pl. Zaginięcie przesyłki zdarza się niezwykle rzadko.

9. Czy można dostarczyć przesyłkę do odbiorcy określonego dnia?

Jest to możliwe. Radzimy jednak wcześniej skontaktować się z nami , podamy Ci czy jest to możliwe i na kiedy. Sam jednak musisz ustalić z przedstawicielem firmy kurierskiej datę i godzinę dostarczenia przesyłki. Zdarzają się przypadki losowe gdy kurier nie może dostarczyć paczki w ciągu 24 godzin od daty nadania, jeśli więc ważne jest aby przesyłka dotarła określonego dnia konieczne jest monitorowanie przesyłki we własnym zakresie.

10. Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?

Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócic się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.

11. Czy istnieje wydrukowany katalog Rock-Eagle.pl ?

Nie, nie posiadamy katalogu drukowanego, pełna nasza oferta znajduje się na stronach www.Rock-Eagle.pl.

12. Czy towary złożone w jednym zamówieniu mogą zostać wysłane pod dwa różne adresy?

Adresat przesyłki może być jeden. Jeśli chcesz, aby wybrane towary zostały wysłane do dwóch różnych osób, powinieneś złożyć dwa zamówienia.

All rights reserved © 2024 Rock-Eagle.pl

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

paypal payu facebook
designed by NSF.pl powered by BILOO.pl